luni, 25 mai 2009

Parfum de tei vs. Parfum de soc

Aseara, trecut de ora 22, dupa un weekend aproape integral petrecut la TVS, iesind din cladirea IPJului, am simtit pentru prima data pe anul asta parfumul de tei, destul de discret, insa a inceput sa se simta.
... si asta e doar inceputul. Atat pe B-dul. Republicii, cat si in multe alte zone din oras si din tara (am simtit cateva zile si in Bucuresti, anul trecut, aroma teiului... a fost extraordinar). Din punctul meu de vedere, declar deschis sezonul parfumului de tei... enjoy it :)
... si ca sa ma leg cumva de titlul postarii, dupa ce am urcat in masina (inca cu teiul in "plamani"), m-am indreptat spre casa, m-am dat jos din masina... alt parfum... de soc... de parca natura ar fi tinut cu tot inadinsul sa ma rasfete.

P.S. Pentru cei ce ma cunosc... nu am innebunit, insa de cand nu mai fumez, simturile mi s-au ascutit din nou... in special mirosul... asa ca nu fac decat sa ma bucur "la max" de ceea ce imi ofera natura.

5 comentarii:

  1. Chiar ca nu mai fumezi?...cum ai reusit?...eu am reusit sa nu mai fumez la servici,doar...puszi!...Abigail...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeee... am aproape 3 luni, insa inca mai am parte de momente "speciale", dar nu ma mai apuc, am aparatul de fotografiat acum cu mine, care imi aduce aminte de ce m-am lasat :-p

    RăspundețiȘtergere
  3. poate-mi spui in privat motivul!:)...puszi...Abigail...

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa ma urc in primul avion spre Ungaria :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. N-ai curaj!:P!:)...puszi...Abigail...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.