joi, 11 iunie 2009

Viena - Bucuresti...

Era a doua oara cand mergeam cu avionul... prima data se intamplase cu 2 zile in urma, in drum spre Viena... zbor in care am stat lipit de scaun, incercand sa zambesc, sa fixez anumite puncte ale avionului, sa ma gandesc la cu totul altceva (mai putin la aripile avionului care aveau o miscare greu de reprodus). A trebuit sa-mi inving frica de avion pe masura ce mergeam cu avionul... marfa :)
Acum era altceva, total opus, nu mi-a fost deloc teama, ba chiar eram fericit, fericit ca pot vedea pe "unde merg", fericit cu pot vedea soarele, norii, ca pot vorbi cu cei din jurul meu, fara sa o fac pentru a-mi invinge frica.
Pot spune ca atunci a fost prima data cand am zburat... si la propriu si la figurat... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.